niedziela, 15 maja 2016

Miłości moja

Każdego dnia wypełniałaś
serce moje sobą
słonecznie poranną rosą
każdy dzień witałaś

Co rano niosłaś zapach róż
pozostawiając ich woń
za dnia a także nocą
pięknie wokół ją roztaczałaś

Słoneczne promienie
nieustannie blaskiem jaśniały
nad tobą - nad nami

Uśmiechem swojego serca
radośnie przepełniałeś
mnie bez końca

Miłości słowami z ust twoich
budowałaś nas oboje
naszego wspólnego życia cel

Nagle odeszłaś
nie mówiąc zupełnie nic
nie żaląc się wcale

Klejnoty naszego spełnienia
rozsypały się w mig
pozostał tylko żal
i smutek niezapomniany

Gdzie jesteś
mój piękny Aniele
czy kiedyś się spotkamy
czy dane nam będzie z sobą być

Bądź proszę zawsze przy mnie
jak za dawnych dni
moja najcudowniejsza miłości
wciąż jestem tylko Twój
Wiersz, jest Dedykowany mojej najukochańszej Żonie
Dziś, jest kolejna rocznica Jej niespodziewanego zejścia z tego świata.
Zaznaczam, że żadem poeta ze mnie, po prostu napisałem co czuję.

34 komentarze:

  1. Piękny wiersz powiem romantyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy pragnie być kochany i kochać prawdziwie. Tak zostaliśmy stworzeni, że serce tęskni za sercem. Bardzo ładne, wzruszające i optymistyczne wersy. Serdeczności z pozdrowieniami dla Autora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Klementyno! Tak jest, wielkie dzięki. Ukłony!

      Usuń
  3. Bardzo wzruszający wiersz!!!! Pozdrawiam cieplutko! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Basiu! Miło mi, że się spodobał. Ukłony!

      Usuń
  4. Piękny wiersz widać że ją kochałeś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo upływu czasu, nadal kocham.
      Dzięki, za kolejny komentarz. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Marku, ten piękny wiersz jest uzupełnieniem do Twojego komentarza na moim blogu. Stanowią jakby całość. Aż głupio mi teraz, że temat w swoim poście potraktowałam tak płytko. Pozdrawiam Cię, Marku i pielęgnuj dalej swą Miłość, bo spotkacie się w tej samej temperaturze uczuć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i bardzo wzruszające są Twoje strofy wiersza, dla Żony. I to się nazywa Miłość! Pozdrawiam Cię Marku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisana Dedykacja. Bardzo wzruszająca i świadcząca o Twojej wielkiej miłości do Żony. Również, taką miłością kochałem ale w tragicznej dla mnie życia chwili, moja miłość została brutalnie zdeptana przez moją byłą żonę. Niestety :( Mimo, że upłynęło od tamtego czasu tyle lat, to wciąż boli. Zatrzymałeś... Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że Twoja żona byłaby równie zachwycona i wzruszona jak wszystkie czytające Twój wiersz osoby. Nie wiem, czy kiedy żona była z Tobą również tak pięknie okazywałeś jej swoje uczucia. Jeśli tak - to wszyscy mężczyźni powinni uczyć się od Ciebie. Mój mąż również na każdym kroku daje mi odczuć, że mnie kocha. I to jest wspaniałe. Szkoda tylko, że niektórzy ludzie zdają sobie z tego sprawę dopiero wtedy, kiedy jest już za późno na wyznawanie miłości.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wersy, budzą miłe uczucia i dają nadzieję że jest jeszcze miłość, na tym świecie. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wzruszające wersy wiersza/dedykacji...
    Pełne miłości, ale i smutku, co jest zrozumiałe.
    Szacun Marku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie wzruszyłeś, tymi pięknymi słowami. Przykro mi, że los Was tak potraktował. Ale myślę, że kiedyś będziecie razem już na zawsze. Pozdrawiam Cię Marku

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny wiersz, poświęcony tak niespotykanej miłości. Myślę, że jeśli nie doszło tu do jej całkowitego spełnienia, to tam na pewno się w pełni spełni i inaczej być nie może. Ja przynajmniej w to wierzę. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wzruszające wersy, piękna Dedykacja. Szacun Marku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Smutno i wzruszająco, ale z nadzieją...
    Podoba się ;) Pozdrowionka! Karol

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiersz pełen miłości, cudowne wersy chociaż wieje z nich trochę smuteczku ale i też moc nadziei. Piękna dedykacja. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne słowa w wierszu, chociaż bardzo smutne ale z nadzieją na kontynuację tak wspaniałej miłości jak Wasza. Również wierzę, że ziemski początek to nie koniec miłości ani życia. Cudownie piszesz o tym co czujesz i to jest najpiękniejsze, co w życiu człowieka może spotkać. Pozdrawiam Marku

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo uczuciowa i ogromnie wymowna dedykacja dla Żony [*]
    Doskonale rozumiem co czujesz, jestem w podobnej sytuacji, z powodu czego Ci współczuję. Nadzieja, nadaje sensu życiu i jego się spełnieniu. Szacun Marku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wiersz i piękne komentarze. Pięknie wszystkich pozdrawiam, z Autorem na czele!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny wiersz wypełniony ciepłym uczuciem .
    Czasem los bywa okrutny i zabiera nam to co najcenniejsze nie pytając o zgodę :(
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się i jest mi bardzo miło, że Was tu widzę -:)
    Pozdrawiam Was wszystkich, wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny i ogromnie wzruszający wiersz, pisany sercem miłości. Pozdrawiam Cię Marku

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, poruszający, chwytający za serce wiersz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słowa świadczące o wielkiej miłości, których się nie komentuje. Pięknie i wzruszająco. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. I to, nazywa się miłość...
    Pogodnego dnia Marku

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny wiersz, poruszajacy. Miej dobry czas Marku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Stwórcy odnajdziesz światło w tunelu

Dzięki Stwórcy odnajdziesz światło w tunelu
Kolejny cywilizacyjny krok wstecz, popełniają patriarchalni kapłani i ślepo wierzący im poddani. Oczywiste jest, że kapłani bronią się przed upadkiem jak mogą. W końcu, jedynym sposobem dlań aby przetrwać zbliżający się upadek, to zacząć krakać jak wrony, które niesie z sobą wiatr. Biedni, nie wiedzą co czynią i idą dokładnie tam, gdzie pędzi ich strach. Tylko głupiec wierzy, że może zapanować nad Stwórczą Mocą Bożego Ducha. Tak więc, bądźcie czujni i ufni samemu Stwórcy!